Lansăm REVISTA!

Vino, duminică, 27 noiembrie, să sărbătorim un început entuziast care, sperăm, va continua pe măsură. Lansăm primul număr al revistei, promise de prin vară, la care te-am invitat sa iei parte.

Am început cu o lista lungă şi entuziastă. Nu am bifat tot, dar nu am abandonat, cu speranţa că în numerele viitoare vom concretiza şi restul. E de bine că nu am pierdut esenţa şi suntem mândri de ce a ieşit. Ai să citeşti despre oamenii pe care poate îi ştii, dar nu îi cunoşti. Prin cele câteva rânduri scrise despre ei sau chiar de ei, i-am surprins în altă ipostază decât cea de client. Îi poţi cunoaşte şi tu odată cu lansarea, precum şi din paginile revistei. Te aşteptăm duminică, ca nişte gazde primitoare, cu bunătăţi, proiecţii autohtone şi muzică live.


Până atunci, facem un joc. “Surprinde esenţa Acaju” printr-o fotografie pe care ne-o aduci (pe suport de hârtie) duminică, 27 noiembrie, la lansare. Primeşti un cocktail savuros, expunem toate fotografiile şi o alegem pe cea mai bună. Autorul ei va colabora cu noi la următorul număr al revistei.

Niciun comentariu: